Zondag 14 augustus Labenne Ocean

14 augustus 2011 - Labenne, Frankrijk

Hallo Volgers,

Vanochtend uitgeslapen het was bewolkt en af en toe viel er 'n spatje regen, de was gedraaid en opgehangen, ontbijt gehad met allemaal lekkere broodjes. Daarna koffie gedronken, kwartet gespeeld, Maik en Leo gaan samen naar de rommelmarkt. Joshua en ik gaan jeu d"boule spelen, Joshua wint meerdere keren daarna gaan we naar het zwembad, ik heb wel geen zwemspullen mee maar Joshua gaat zwemmen en ik kijken, de zon schijnt wel niet maar het is wel warm.

Later komen Leo en Maik terug met 'n stapel singels en gaan we klaverjasssen, zo luieren we de dag door. Om 7 uur eten we pizza en 'n lekker toetje, spelen nog 'n spelletje. De was is weer droog en in de tassen hopelijk vergeten we niets morgen. Vrijdag is ons fototoestel stuk gegaan en nu mogen we dat van Maik mee. We zijn over de 2500 km heen van de week en lopen nog 2 dagen in Frankrijk en dan komen in Spanje.

Meer weet ik vandaag niet te zwammen dus groetjes uit Frankrijk van de familie Witteman

1. tineke en joop:
    15 augustus 2011
    hallo Leo en Nanda,

Doe pizza zag er lekker uit.
    Fijn dat je ons de foto's stuurde.
    Alles zag er erg vrolijk en opgewekt uit.
    Loop ze nog even, dat laatste "stukje"is nu een peuleschil!
    groetjes, joop en tineke
  2. frans en Marion:
    15 augustus 2011
    en ?????????????????? zat er nog een singletje voor mij bij?? of was het: uit het oog uit het hart?
    loop ze en goed jullie weer ff gehoord te hebben