Dinsdag 13 september Vega de Valcarce - Fonfría

13 september 2011 - Fonfría, Spanje

Hallo Volgers,

Allemaal hartelijk dank voor alle felicitaties met mijn 62e verjaardag het is byzonder om zo jarig te zijn. Ikzit niet achter m´n eigen pc en tik nu tegen de teller in dit vind ik niks, vandaag ´n mooie etappe gehad en morgen of overmorgen als we weer wifi hebben zet ik wel het dag verslag op de blog, het was op de route snel bekend dat ik jarig was en van alle kanten kwamen de felicitaties, we hebben mooi weer op de berg gehad en nu gaan we ´n internationale borrel drinken met allemaal mede lopers. we slapen niet op de slaapzaal maar hebben heel luxe ´n 2 persoonskamer met eigen badkamer.

allemaal tot morgen

groetjes Nanda en Leo

1. catherine de Zinger ontmoet bij Toon en Ida:
    13 september 2011
    Hallo Nanda en Leo, ook van mij van harte gefeliciteerd Nanda met je verjaardag. Geweldig om het internationaal te vieren. Iets totaal anders, denk ik. Ik zie dat jullie goed weer hebben dat helpt voor de laatste loodjes. Je kunt dan fijn gaan uitpuffen op de trappen van de Cathedraal. Ik vond het een feest om jullie steeds te volgen. Het is net een boek dat je in gedeelten leest. Ieder stuk brengt je dichter bij het einde, Santiago. Momenteel is Tom in Nederland, vissen en fietsen. Ik verdedig het fort hier en volg jullie avonturen. Hou je haaks en tot de volgende mail.

Groetjes van Catherine.
  2. Agaath:
    13 september 2011
    Julie kaart binnen gekregen vandaag Thanks en en wij nemen ook en borrel op jouw verjaardag maar ook op Dorien 22 lente,s jong, nog vele jaren hopelijk te gaan.
  3. Harry Mieke:
    Hallo Nanda Leo
    Gefeliciteerd met je verjaardag en Leo uiteraard ook.
    Wij zullen er straks maar even een wijntje op nemen.
    Heerlijk dat jullie even een luxe kamer hebben,puur genieten dus.
    Voor de rest gaat alles zijn gangetje hier.
    Alleen heel veel wind,maar de zon schijnt.
    Verder succes met lopen.
    Groetjes van ons.Doeg doeg.
  4. Rien en Magda.:
    Hallo Luidjes.
    Nou het schiet al lekker op voor jullie.Nog even door bijten en het eind is in zicht.Ik vindt het heel knap hoor.Gr.Magda&Rien.
  5. De Houtkoopjes:
    13 september 2011
    Tante Nanda, gefeliciteerd met je verjaardag. Weer eens iets anders zo onderweg! Geniet er lekker van, wie weet hoe lang het duurt voordat jullie weer zo'n luxe kamer hebben. Veel plezier nog. Groetjes uit Almere
  6. Ruud en Ali:
    13 september 2011
    Nanda van harte gefelicitert met je verjaardag en Leo ook een klein beetje nu nog het laatste rukkie en dan heerlijk uitrusten aan deSpaanse kust.
    groetjes Ali en Ruud.
  7. piet en annie:
    13 september 2011
    Nanda,gefeliciteerd vanuit een winderig Castricum.
    Jullie hebben de haven in zicht. Niet stranden svp.
    Veel geluk voor de laatste dagen.
    Groeten van Annie en Piet
  8. john en anja:
    13 september 2011
    Hallo kanjers als eerste Nanda gefeliciteerd met je 62ste verjaardag en Leo natuurlijk ook van harte gefeliciteerd, geniet van je verjaardag vieren in spanje ,laat je lekker verwennen en straks lekker slapen in jullie luxe hotel kamer jullie zijn er bijna petje af hoor nou een gezellige avond en een goede nacht voor straks groetjes John&Anja doeidoei xxx.
  9. Paul:
    13 september 2011
    Hoi Nanda, gefeliciteerd! Toch wel heel bijzonder denk ik om je verjaardag zo te vieren. Veel mensen om je heen waar je een ervaring mee deelt. Succes met de laatste loodjes.
    Groetjes,
    Paul en Maria
  10. Carole en Ger:
    Hallo lopers,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wij sluiten achteraan in de rij maar denken aan jullie in alle drukte. Ger is nog druk in zijn huis bezig maar is nu gelukkig bijna leeg. Donderdag moest het passeren maar dat is wat uitgesteld dus nu even een ?? Nou succes nog..............

xxx Carole en Ger
  11. cees dubbeld:
    13 september 2011
    Van harte Nanda met je 62e verjaardag. Inderdaad heel bijzonder, beiden jarig tijdens jullie tocht.
    Aan het weer hier in Noordholland mis je niets, harde wind en regen. Dus doe maar rustig aan in Spanje. Groet en tot ziens.
  12. Eric en Wil:
    Hallo Nanda en Leo.
    Uit de berichtjes hebben we begrepen dat Nanda vandaag jarig is,dus namens ons van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en uiteraard ook Leo.
    Hoe is het met Leo zijn verkoudheid? hopelijk beter.
    Op de kaart moeten jullie nog een klein stukje lopen, dus nog veel wandel plezier,we zien uit naar het volgende wandel verslag.

groeten Eric en Wil
  13. Joop Nota:
    Hallo Leo en Nanda,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Nanda. Bijzonder dat jullie alle twee een jaartje ouder werden op de camino onder weg naar Santiago de Compastella. Het eind van de camino komt nu echt in zicht, veel wandel pleziernog de resteerende km.
    Groeten Joop en Akke.
  14. Frans en Karin:
    Nanda en Leo

Van harte met je verjaardag. Ik hoop dat jullie er een gezellig avondje van hebben gemaakt. Wij drinken er in ieder geval eentje op je Nanda.
    Veel succes met de laatste kilometers en tot horens.

Gr. Karin en Frans