donderdag 5 -mei Driebruggen - Vlist

5 mei 2011

Vanochtend om 9.00 u gestart voor een korte route, een deel van de route mochten we niet lopen, dit was afgesloten vanwege het broedseizoen -15mrt tot 15 juni, daarom een alternatief langs de Hollandse IJssel, de route was er niet minder gezellig om, heel veel boten op het water, en die groeten allemaal, ook waren er voor het eerst veel wandelaars.

Via Haastrecht waar we een extra route door het dorp hebben gedaan, vanwege mooie oude huizen/kerken, werden we aan gesproken door een oud pelgrim, hij wenste ons een goede caminio, hij herkende ons aan de schelp op onze tas. Daarna langs de Vlist naar Vlist,we kwamen om 1 uur op ons slaapadres aan, we hadden 12 km gelopen.

Een korte route dus, dit was nodig want ik heb al 2 dagen last van wat blaren op m'n hielranden lekker onder het eelt, dit schiet dus niet op, nooit gehad en 26 april nog bij de pedicure geweest, ik baal als een stekker, dus vandaag vroeg de schoenen uit, tijdens het lopen heb ik er niet eens zoveel last van, maar omdat ik dit nog nooit heb gehad weet ik niet goed hoe ik het moet behandelen het ziet er raar uit, dus vanmiddag even naar de dokter geweest op een geleende fiets van het slaapadres, wat ik had gedaan was wel goed en die ene was al bijna weer goed, maar m'n andere voet heeft ze even behandeld