donderdag 5 -mei Driebruggen - Vlist

5 mei 2011

Vanochtend om 9.00 u gestart voor een korte route, een deel van de route mochten we niet lopen, dit was afgesloten vanwege het broedseizoen -15mrt tot 15 juni, daarom een alternatief langs de Hollandse IJssel, de route was er niet minder gezellig om, heel veel boten op het water, en die groeten allemaal, ook waren er voor het eerst veel wandelaars.

Via Haastrecht waar we een extra route door het dorp hebben gedaan, vanwege mooie oude huizen/kerken, werden we aan gesproken door een oud pelgrim, hij wenste ons een goede caminio, hij herkende ons aan de schelp op onze tas. Daarna langs de Vlist naar Vlist,we kwamen om 1 uur op ons slaapadres aan, we hadden 12 km gelopen.

Een korte route dus, dit was nodig want ik heb al 2 dagen last van wat blaren op m'n hielranden lekker onder het eelt, dit schiet dus niet op, nooit gehad en 26 april nog bij de pedicure geweest, ik baal als een stekker, dus vandaag vroeg de schoenen uit, tijdens het lopen heb ik er niet eens zoveel last van, maar omdat ik dit nog nooit heb gehad weet ik niet goed hoe ik het moet behandelen het ziet er raar uit, dus vanmiddag even naar de dokter geweest op een geleende fiets van het slaapadres, wat ik had gedaan was wel goed en die ene was al bijna weer goed, maar m'n andere voet heeft ze even behandeld

groetjes leo en nanda

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. christel en yor:
    6 mei 2011
    hallo leo en nanda
    zo te horen genieten jullie
    we volgen jullie berichten elke avond ff kijken of er al wat is
    er leuk om te lezen
    wel naar wat betreft de hielen hopelijk mogen ze snel genezen
    nou zet hem op en veel plezier
    groetjes christel en yor
  2. Anneke en Gerard Baltus:
    7 mei 2011
    Leuk om jullie te volgen Nanda en Leo, wij hebben 14 dagen terug nog bij Haastrecht gelopen langs de Hollandse IJssel.Sterkte met de blaren en succes.