Laatste voorbereidingen

27 april 2011 - Lutjewinkel, Nederland

Hallo familie, vrienden en bekenden,

Nog 3 dagen te gaan, en dan mogen we, van mij mag het al zover zijn, dan hoef ik niet meer na te denken, wat ik nog moet doen, want dan moet alles geregeld zijn. Vrijdag hebben we de laatste rugzak training gedaan, van Krommenie via Halfweg naar treinstation Spaarnwoude, en dan met de trein via Sloterdijk weer naar Krommenie, dat was 30km lopen, met prachtig weer, zelfs erg warm maar ook daar moeten we tegen kunnen. Het was een etappe van het Noordhollandpad, leuk om te lopen erg afwisselend, en eenmaal over het Noordzee kanaal op m'n geboorte grond, maar het is niet meer te vergelijken met de IJpolder van toen.

Nu is de balast uit de rugzak en kunnen we die klaar maken voor vertrek. hopelijk komen ze niet boven de 10 kg uit, want dan moeten we gaan kiezen wat we thuis laten. Verder komen Robert en Marloes in ons huis, dus ook dat is gewoon bewoond.  Ik had lijstjes gemaakt van wat ik allemaal wou doen voor vertrek, en deze zijn bijna allemaal afgestreept. de tuin ziet er goed uit, daar genieten we nog even van met dit mooie weer.

De laatste dagen rusten we uit, zodat we zondag fris aan de eerste 35 km kunnen beginnen. we wensen iedereen een mooie zomer met veel mooi weer, en een prettige vakantie voor iedereen die gaat.

groetjes van ons

1. Cor en Barbara de Bruin:
    28 april 2011
    Nanda en Leo,
    Nu gaat het echt beginnen en ik hoop dat jullie in de reis vinden wat jullie er van verwachten
    Wij wensen jullie een behouden tocht, met niet al te slecht weer, met het opdoen van nieuwe ervaringen en ontmoetingen en dat hij in goede gezondheid afgelegd mag worden.
    Veel succes en de hartelijke groeten van Barbara en Cor de Bruin
  2. Irene:
    29 april 2011
    Spannend! Nog 2 nachtjes.....
  3. erwin:
    29 april 2011
    komt nou toch wel heel snel dichtbij 1 mei
  4. Frans en Karin:
    30 april 2011
    Heey Leo en Nanda

Heel veel succes met jullie wandeling en we blijven jullie volgen.

Gr. Frans en Karin
  5. piet en annie:
    1 mei 2011
    Niet in paniek raken.
    Het is eindelijk zover. Gewoon doen. De eerste stap doen en dan gewoon de volgende.We wensen jullie een goede en vooral inspirerende reis waarin we jullie veel mooie ervaringen toewensen. Goede reis nogmaals.
    Groeten van piet en annie