zondag 1 mei Lutjewinkel - Castricum

1 mei 2011 - Castricum, Nederland

Hallo allemaal,

Na een geweldig afscheid in de buurt met veel buurtjes die nog in pyama uit het raam hingen om ons uit te zwaaien, gingen we om half 8 op weg naar Heerhugowaard, na 1 3/4 uur op de middenweg bij de Heilig Hart van Jezus Kerk, stonden Dik en Bep met koffie en koek, even de rugzak af en op een bankje even uitrusten. Daarna kwamen we om 11 uur bij Maik en Irene, aan de Heringa Jonbloedtuin, daar waren niet alleen de kinderen en kleinkinderen, maar ook familie en vrienden het was een hele verrassing, en het gaf toch een apart gevoel dat ze allemaal speciaal voor ons kwamen.

Na koffie met gebak en bijna 1 uur rust vertrokken we richting Alkmaar, vlaggetjes aan de gevel, en allemaal een vlaggetje in de hand en dat allemaal voor ons, wat een geweldig afscheid. Op weg naar Alkmaar daar ging het dus gelijk al fout maar 500 m fout gelopen, dus heen en terug 1 km, maar wie maalt om een kilometertje meer op zo'n afstand, Leo wou toen niet meer dwars door Alkmaar dus zijn we via Overdie en Akersloot naar Castricum, dit hebben we voor een groot deel ook gelopen met de alkmaarse 4daagse.

Na 40 km zaten we om 4 uur zaten in Castricum op het terras aan een biertje, en om 5 uur waren we bij Piet en Annie, nu hebben we gedoucht en gaan we eten.

Morgen gaan wenaar Hillegom, want dan is Marion jarig,

Allemaal nogmaals bedankt we voelden ons vandaag heel byzonder, en tot morgen.

gr. Leo en Nanda

1. Irene:
    1 mei 2011
    De kop is eraf! Geniet ervan! Morgen weer zo'm mooie dag!
    Liefs,
    Irene, Maik en de kids
  2. José&Han:
    2 mei 2011
    Ja Leo als jij maar in de buurt van Alkmaar komt gaat je kompas direkt met je aan de loop! Begrijpelijk natuurlijk! Maar gelukkig rook je in de verte de sterke geur van Haarlem: Bloemenmeisjes! èn de bollenvelden van Hillegom! Dus vandaag kàn het ècht niet fout gaan! Toch wèl lekker geslapen bij Annie en Piet? Fijne dag en goeie reis! Groeten!
  3. ANKI:
    Hallo starters,
    fijn dat alles gelukt is en jullie enthousiast vertrokken zijn. Heel veel succes en we volgen de verhalen wel
    KNUS
  4. Agaath:
    2 mei 2011
    jongen jongen wat een Fans op de vroege ochtend .
    Voor je goed en wel aan het lopen geslagen bent zijn er al weer aardig wat kilootjes aan gegeten .
    Ik lees taart en bier en weer eten en weer taart op de volgende verjaardag.
    In ieder geval hebben jullie vorlopig nog geen last van slecht weer .Groetjes Agaath