maandag 2 mei Castricum - Hillegom

2 mei 2011 - Hillegom, Nederland

Dag allemaal,

We hebben vandaag weer goed gelopen, hebben we gisteren de etappe langer gemaakt, vandaag hebben we hem 6 km ingekort. De totaal gelopen km zijn 76,

Na een heerlijke maaltijd en een prima nacht kregen we een uitgebreid ontbijt en lunch pakket, en om half 9, zijn we hier ook uitgezwaaid. Door rechtsstreeks via Heemskerk en Beverwijk, naar Velsen-noord te lopen, hadden we de pont om kwart 11, bij de pont de eerste stop, en toen via Driehuis (ijsboer dicht)  en Santpoort naar Bloemendaal, in Aerdenhout langs het water de 2e stop gehad, daarna via de Leidsevaart naar Hillegom.

In Hillegom kwamen we langs Marion haar ouders, als verrassing even gedag zeggen, die waren even bij de buurvrouw, en zagen ons dus wel staan, maar we werden niet herkend en voor zwervers aangezien, na tel.contact met Marion kwam het toch goed, en terwijl wij wat dronken, kwam er nog meer visite, wat blijkt deze mensen hebben een huis in Frankrijk, vlak bij Chahors, en als alles goed gaat lopen wij hier straks langs, dus als het uitkomt slaapplaats geregeld.

Om half 5 waren we bij Frans en Marion, en nu gaan we Marions verjaardag vieren. Morgen gaan we ongeveer 20 km naar Ter Aar.

Allemaal de groeten, en tot morgen

1. Agaath:
    2 mei 2011
    Jullie herlijk omderweg Roobbert z,n spullen gepakt en ook onderweg nar jullie huisheef er gister geslapen en vandaag dus z,n spullen gepakt Groetjes van mij Agaath
  2. Robbert & Marloes:
    3 mei 2011
    Hey Reizigers,

Zo te horen gaat alles voortvarend en ook hier is alles goed. We hebben de lijst doorgenomen en bijna alles wat we wilde weten staat er op. We hadden nog wel 3 kleine vraagjes maar dat stuur ik wel naar jullie e-mail. Goed om te zien dat jullie overal zo hartelijk onthaald worden en dat het weer ook al dagen zo fantastisch is. Heel veel plezier de verdere reis en we houden jullie op de hoogte vanuit Lut. Groetjes Robbert en Marloes
  3. Marion van der Riet:
    Hoi Leo en Nanda,

Het is half 4 en ben net binnen. Ik denk dat jullie
    ongeveer ook op de plaats van bestemming zijn.
    Was leuk elkaar nog even te zien aan de Reeuwijkse
    Plas.
    Hing boven Bodegraven wel een bui. Wij zijn daar van
    weg gefietst. Hoop dat jullie hem ook niet hebben gehad.
    Hoop gauw weer wat van jullie te lezen.
    Zetumop :) en heel veel plezier verder

Groetjes Marion
  4. john en anja:
    Hallo kanjers
    Wat een uitdaging gaan jullie aan wij doen het jullie
    niet na hoor heel veel sucses en pas goed op elkaar
    nog maals heel veel plezier ! we blijven jullie volgen groetjes john en anja.
  5. Irene:
    Hallo lieverds!
    Hoe is het gegaan vandaag?
    Hier was het opeens een stuk koeler vandaag, misschien vinden jullie dat wel lekker? Maar wij niet zo!
    Veel plezier verder!
    Dikke kus,
    Irene en de rest
  6. Agaath:
    4 mei 2011
    Nanda en Leo sorry voor mn vreemde mailtje zie 2/5.
    Zat een beetje in een donker hoekje en ben vergeten wat ik geschreven had nog ff te controleren .
    Dit is beter volgens mij.Lopen jullie op schema? wel goed weer om te lopen .wacht het nieuwe blog af ajuus