3 mei Hillegom - Ter Aar

3 mei 2011

Na een gezellige avond bij Frans en Marion gingen we pas om half 12 naar bed, en als of we de koning en koningin zelf waren, kregen we bij Frans en Marion het beste bed van het huis, gevolg daarvan was dat ze zelf een slechte nacht hadden.

Na het ontbijt en koffie gingen we om half 9 lopen, na 200 mtr kwam Leo er achter dat hij z'n GPS op tafel had laten liggen, maar voor hij kon terug lopen, kwam Frans hem met de auto al brengen. Later heeft Frans onderweg nog wat foto's gemaakt. En gingen wij via Nieuw Vennep en Burgerveen naar Bilderdam daar pikten we het Pelgrimspad de LAW7-1 op. Daarna liepen we niet meer op de weg, maar op de dijk, tussen de koeien, schapen of paarden. Vandaag hebben we ervaren hoeveel mazzel we de laatste dagen hebben gehad, want we hebben veel tegenwind gehaden dan is het koud, helemaal als je in de schaduw liep.

We gaan slapen even buiten Ter Aar,dit was de eerste vrije slaapplaats, hier dichtbij konden we niet eten, wel konden we een fiets krijgen om naar Ter Aar te fietsen. We hebben besloten uitgebreid te lunchen, toen we in een leuk tentje langs de dijk gingen uitrusten en thee drinken. Hier hadden ze ook een prachtige tuin maar door de wind kon je niet lekker buiten zitten. Om drie uur waren we na 24 km bij het huisje en werden ontvangen met muffins, koffie en thee konden we onbeperkt gebruiken. Wij vertelde dat we de fietsen niet nodig hadden,want we hadden ons lunch pakket nog, kwam ze ons eieren en tomaat brengen.

Het was hier in de tuin wel lekker dus hebben we tot 5u in de zon gezeten, Leo gaat vanavond voetbal kijken, en morgen lopen we naar Driebruggen. Marion komt ons bij de Reeuwijks plassen met de fiets opzoeken en lunchen we samen.

De teller staat op 101 km.

Dit was het voor vandaag groetjes Leo en Nanda

1. frans en Marion:
    4 mei 2011
    Mooi om te horen dat jullie de 100 gepasseerd zijn.
    En natuurlijk al 2 provincies verder zijn. Noord en Zuid Holland, of zitten jullie nog tegen Utrecht aan? Wat maakt het uit, het gaat als een zonnetje. En als Leo zijn GPS niet te vaak vergeet komen er geen extra kilometers bij :-)Geniet van de komende dagen en op naar de grens........