maandag 9 mei Nederhemert-Noord - Drunen

9 mei 2011 - Drunen, Nederland

Gisteren een onrustige nacht gehad, ik dan, Leo heeft goed geslapen, eerst klasieke muziek, daarna snurkende mannen, op de zolder van deze boerderij waren meerdere kamers en op de andere kamers sliepen Duitsers, dat waren die snurkende mannen. Vanochtend in de gallerie ontbeten tussen de Afrikaanse kunst, karig ontbijt.

Om half 9 gestart direct naar de pont deze was vlak bij en via Nederhemert-Zuid naar de volgende pont over de Maas, vlak voor hierop gingen begon het te regenen, en moesten de jassen aan, de regen stelde niet veel voor en de jassen konden weer uit, want de temperatuur was goed. we liepen via de bakkers dam naar Heusden dit is een vesting stadje, hier hebben we koffie gedronken met aardbeiengebak want het fruit was er al een paar dagen bij ingeschoten.

Omdat de route wat korter was vandaag, hebben we heer wat rond gedwaald en bezichtigd, ook hebben we een stempel gehaald voor ons pelgrimspaspoort. Ook haden we hier de eerste pech, want wie anders dan ik, miste een tree van de trap vanaf de vestigingswal, gevolg blauwe bil en geschaafde arm, maar die heb je niet nodig om te lopen dus gaan we gewoon door.

Verder opweg via Oud-Heusden naar Drunen, kwamen nog langs Elshout, daar staat de Elshoutse Mariakapel, gebouwd als aandenken van de verschijning van de Wonderbare Moeder aan een dorstige boer, zo zie je maar wat je tegenkomt onderweg, hierna waren we al gauw in Drunen aan de Eindstraat waar we geboekt hadden, om te slapen, hebben weer een heel huis tot onze beschikking, kunnen zelf koken, en toen we aankwamen stond de koffie klaar met wat lekkers erbij," wie hebt het"

Leo is om de boodchappen en ik zit lekker op m'n krent in de tuin.

Verder nog allemaal bedankt voor jullie reacties, die lezen we met veel plezier.

groetjes en tot morgen

1. frans en Marion:
    9 mei 2011
    berichtje voor Beatlesfan Leo. Onze grote vriend Azing, u weet wel. Heeft 10 vrijkaarten voor Ringo Starr op opa's verjaardag op 8 juli as. We moesten een hele rij vragen beantwoorden, en verdomd, ik had ze allemaal goed. Ok ok, ik had wat ondersteuning nodig maar toch. Jouw zoonlief heb ik de antwoorden maar efkes gestuurd, dus als je hoort dat hij 2 vrijkaarten verdiend heeft, niet jaloers worden,en niet denken dat hiju meer van the Beatles weet dan jij. Ik weet dat jij ook alle antwoorden wist maar eehhhhhh, gewoon mijn provisie ff storten :-)
    Ik hoop dat het verder goed met jullie gaat en dat de schaafwonden geen aanleiding geven om mij straks te bellen om de rollater te komen brengen. Ondersteun der dan toch ook een beetje............
    Nou genoeg gezwam, loop ze en geniet van al het moois wat je nog tegenkomt.
  2. Marian:
    9 mei 2011
    Go, Nanda en Leo wat gaan jullie goed! Ik hoorde net van Vera dat jullie een blog bijhouden dus ga ik jullie deze reis volgen. Ik vind het bewonderenswaardig dat jullie dit ondernemen. Veel succes en gezondheid op jullie reis. De weergoden gaan met jullie mee hopelijk blijven ze jullie goed gezind vergezellen.
    Groeten Marian.
  3. Ton Smakman:
    10 mei 2011
    Hoi Leo en Nanda. Jullie schieten al lekker op. Vinden het leuk om jullie zo op deze Blog te volgen vooral de foto's er bij maken het heel tastbaar. Op de zaak is niets verandert mis alleen "mijn vriend" nog 111 dagen. Veel succes en gezondheid. Marijke en Ton
  4. Vera & Marian:
    10 mei 2011
    Hey,wat geweldig om zo te lezen wat jullie meemaken,en tegen komen.Zit er samen met Vera van te smullen,denk dat ik haar over ga halen ook een tochtje te gaan maken.Na dat lange pad in Drenthe ,wie weet.
    Heel veel plezier op jullie avontuur,niet meer vallen,en heel veel genieten.
    Groetjes en een dikke knuffel van Vera & Marian
  5. john en anja:
    11 mei 2011
    Hallo Leo en Nanda
    Het lopen gaat jullie goed af nan niet te vaak vallen
    hoor dan heb je straks twee blauwe billen ha ha ha .
    Leo zijn je blaaren al weg!Jullie zijn kanjers met vallen en opstaan komen jullie er wel .Leuk hoor die fotos bij jullie reisverhaal je krijgt er gelijk een leuk beeld bij het weer is voor jullie top hopen dat het voorlopig zo blijft heel veel wandel plezier en pas goed op elkaar grtjes tsjus john en anja x.