zondag 8 mei Gorinchem - Nederhemert-noord

8 mei 2011 - Gorinchem, Nederland

Hallo Iedereen,

Vandaag de Alblasserwaard verlaten, en via het Land van Altena naar de Bommelerwaard gelopen.

Vanochtend rustig opgestaan en koffie gedronken, maar we waren even goed om kwart voor 11 in de haven waar de 1e pont pas om kwart over 12 ging, zitten we aan een bakkie koffie zien we dat de watertaxi maar 5,00 pp kost terwijl de pont 1,70 pp, maar de taxi kon je bellen, dat deden we dus en met 10/15min. zou de taxi er zijn, dus heel luxe met z'n tweetjes op de taxi en om kwart over 11 in Woudrichem, dat scheelt dus veel tijd, want we hadden nog een tocht te gaan.

Van Woudrichem langs de afgedamde Maas naar Rijswijk en Giessen, toen langs Poederoijensehoek (wat een namen he) naar Brakel, daar op een bankje broodje gegeten, en weer op weg we waren inmiddels aan de Waal beland, hebben een uitstapje gemaakt naar het huis van Brakel met een stinzen en oude moestuin, maar deze was dicht. dus maar weer naar de waaldijk en via Aalst naar Nederhemert-Noord, we logeren aan de Maas in een, 300 jaar oude boerdrij die een gallerie heeft. Al met al 30 km inclusief boot.

Verder bedank ik Henk vd Haar voor z'n handdoekje vandaag de eerste parels van m'n voorhoofd geveegd omdat Leo deze nooit heeft heb ik dat handdoekje maar in gebruik genomen.

Ook zijn we tot de conclusie gekomen dat wielrenners sagarijnige mensen zijn, als ze met groep zijn rijden ze je van het fietspad en ze zeggen nooit wat terug als je ze groet alleen of met z'n allen.

Morgen gaan we naar Drunen in het Land van Heusden.

1. Agaath:
    8 mei 2011
    Nou Mevr Witteman we hebben ons best weer gedaan hoor
    Gelijk gespeeld 2-2 Beste partijen gespeeld en daarna in het duinpand van Egmond nog even geborreld erg gezellie.
    groetjes en wat een goeie die foto van robbert waar was dit ??
  2. Irene:
    9 mei 2011
    Goedemorgen lieverds!
    Het gaat goed zeg! Petje af!
    Leuk al die stukjes elke dag! We genieten ervan!
    Dikke kus,
    Irene