zaterdag 7 mei Bleskensgraaf - Gorinchem

7 mei 2011 - Gorinchem, Nederland

Goedenavond iedereen,

Vanochtend weer om half 9 op pad, met een zware rugzak, want we liepen direct al in korte broek, en mouwen, dus alles in de rugzak, wie weinig aan heeft moet veel sjouwen en omgekeerd, maar we zijn heel blij met dit mooie weer.

Het laatse stuk van de Alblassserwaard was nog echt polder maar bij Hardinxveld-Giessendam, werd het weer leuker, we liepen op een dijkje dwars door een soort volkstuinpark langs de Wijde Giesen maar dan met huisjes en boten, en sommige mensen hadden bankjes en/of koffie en thee langs het pad gezet voor Pelgrims. Verder werd ons gevraagd om het vlak langs de hoge snelheidslijn te nemen ivm met een paardencross. we hebben geluncht op een bankje langs de Boven Merwede waar veel grote boten langs voeren.

Verder loopt Leo de hele tijd Harry Nak na te doen met "daar is de koffie of ik moet plassen, vooral als ik weer eens langs de kant van de weg zit" het laatste stuk van de route moesten weer langs een dijk nu van de steenhoek. Maar toen 2 km terug door de stad naar ons Hotel dit keer want alles was vol toen we gisteren gingen bellen. Eerst lekker gedoucht en even uitgerust en weer 2,5 km naar het centum, waar de havenfeesten waren. Daar aangekomen eerste rang in de zon met een biertje bij div. dweilorkesten. Heeeeeeeel relext. Nu zitten we aan de koffie in het hotel, morgen varen en lopen we naar Nederhemert-Noord .Rustig aan want de eerste pont vaart pas om kwart over 12.

Verder wens ik mijn tennisteam veel sukses, sla ze weer eens van de baan, nu ik er niet bij ben,en alle moeders onder de volgers een fijne moederdag.

gr. Leo en Nanda

1. Marion van der Riet:
    7 mei 2011
    Hoi wandelaars,

De 1e week zit erop en jullie zijn al een heel eind.
    Jullie boffen met het weer zeg. De rugzak ff zwaarder maar op de koop toe te nemen :)
    Hoe gaat het met de blaren? Helpen de dunne sokken?
    Als de rit met deze gang zo doorgaat wanneer denken jullie in Maastricht te zijn?
    Volgens mij gaan jullie als een tierelier:)
    Veel succes de komende wandeltijd en hoop blaarvrij.
    Tot horens

Groetjes,

Marion en Frans
  2. piet en annie:
    Hoi luitjes,
    We volgen jullie dagelijks. Fijn te lezen dat het eigenlijk best wel goed gaat, ondanks wat ongemak. Blijf schrijven en de foto's geven een mooi beeld van de plaats waar jullie zijn.
    Gr Annie en Piet
  3. frans en Marion:
    8 mei 2011
    Nou Marion heeft al een heel verhaal gestuurd. Twee zaken allereerst een wetenschappelijke. Als je met korte broek loopt is je bagage volledig gelijk aan lopen met lange broek want je zeult het gewicht mee in tas of lichaam. Derhalve altijd gelijk, toch???
    maar goed laat maar, en het tweede is kun je Marion je skypeadres geven via aparfte mail, want ze wil oh zo graag nog ff beppen, om in Dickvoormekaar termen te blijven. Nou wandel ze. groetjes
  4. Carole en Ger:
    Hallo Nanda en Leo,
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen, helaas door omstandigheden niet de tijd gehad om jullie succes te wensen met jullie avontuur dus bij deze alsnog. Wij zullen jullie met veel plezier blijven volgen. Gisteren gehoord dat ik een nieuwe baan heb per 1 juli dus eindelijk gerechtigheid. Ger heeft een bod op zijn huis gekregen dus maar hopen dat dat door zal gaan. De neuzen staan nu gelukkig weer de andere kant op.
    Dikke kus Carole en Ger