zaterdag 14 mei Rul/Heeze - Weert

14 mei 2011 - Weert, Nederland

Goedenmiddag allemaal,

Vanochtend weer een prima ontbijt en lunchpakket, klaar gemaakt door de heer des huizes, om half 9 inderdaad weer op pad, door Heeze en Leende, waar ik in de eerste koffietent die open was neer plofde, want wie weet wanneer de volgende kwam, een alleraardigst tentje dat de King of Queen heette en op de Engelse toer was afgestemd, je kon er ook allerlei snuisterijen kopen, heel leuk om te zien na al die boswegen.

Verder naar Maarheeze moesten we wel een stuk langs de A2 deze zijn we totaal 3x overgegaan en een hele tijd naast gelopen, kwamen we nog een los lopende valse hond tegen, maar ook dat liep goed af. Maar ja je kan niet alles hebben, op de hei kom je geen hond tegen.

In Maarheze waren alle koffie tenten weer dicht dus maar weer op verlaten terras geluncht, gelukkig had ik onze eigen koffie nog, dus toch lekker geluncht.

Bij Budel kwamen we nog herten tegen want aan de ene kant hadden we de A2 en aan de andere kant bos, ook was er ergens een schietbaan of zo want het leek wel oorlog.

Bij Weert eerst maar gevraagd waar de straat was waar we moesten zijn, want voor je het weet ben je ervoor bij, we zaten op de goede hoogte maar moesten aan de andere kant van de wijk zijn. Bij Wim die in 2007 naar Compostella is gelopen, en daarna naar Jeruzalem, hij heeft dezelfde route gelopen als wij willen doen, dus we hebben een hoop te beluisteren.

Hij is nu voor ons aan het koken, en we hebben uitgedokterd, dat we vrijdagmiddag in Maastricht aan komen, daar nemen we dan een rustdag en gaan zondag na de kerk weer op pad

Voor de tennisdames morgen veel plezier en winnen hé, Agaath een hele fijne verjaardag laat niet merken aan de tegenstander dat je weer een jaartje ouder bent.

Voor de Tassers onder de volgers volgens mij is de 10 engelse mijl in Schagen morgen, veel sukses allemaal.

Morgen lopen we naar Ell, we hebben totaal 375 km gelopen in 14 dagen en nemen nu een paar rustige dagen al hoewel vandaag zou 19 zijn maar werd 24 km.

Allemaal een prettige zondag en tot morgen

Nanda en Leo

1. cees dubbeld:
    14 mei 2011
    Hoi Leo en Nanda,
    Wij - Agnes en ik - volgen jullie reis elke dag. Niet zondag, maar 22 mei is de 10 EM. We zijn wel al in training voor Berlijn.
    Goeie reis verder gewenst !
    Groet,
    Cees
  2. Agaath:
    14 mei 2011
    we zullen het proberen ,lees net dat Jenny onze invaller (omdat jij zo nodig heeeeel ver wil ga lopen) flink veel snot in d,r neus heb.
    Zal er weer flink aan moeten trekken maar zoals je weet laat ik me niet zo maar kennen groetjes en je steek maar een kaarsje aan .Agaath
  3. Ad en Lies de Klerk:
    15 mei 2011
    We hebben de verslagen vandaag gelezen. Gaat goed zo.
    Volhouden en heel veel succes.
    Groetjes Ad en Lies