zondag 15 mei Weert - Ell

Hallo allemaal,

Gisteren een heel gezellige en informatieve avond gehad bij Wim, pas om half 12 naar bed, en om dat de route vandaag niet zo lang zou zijn pas om 9.00 uur ontbijt, dat kwam goed uit, want we werden pas om kwart over 8 wakker, en zijn pas om 10.00 uur aan de wandel gegaan.

Wim is mee gelopen, naar de route die achter zijn huis op te pikken was, een heel afwisselende route door het bos en langs weilanden, door dorpjes enz. , de bospaden waren goed te lopen, want het heeft vannacht geregend, ook vanochten hebben we voor het eerst de poncho's gebruikt, we waren net een paar wandelende haarlemstoeltjes met die poncho's aan.

Het eerste dorpje was Altweerterheide, daar hebben koffie gedronken, en daarna konden de poncho's weer uit,toen langs de Tungelerwallen naar Tungelroy , hier kwamen we langs een molen die we bezichtigd hebben, en waar we ons broodje hebben gegeten, weer door Laagbroek en Heikersbroek, dit zijn allemaal natuurgebieden op weg naar Ell.

De hospita was naar de kermis en zouden bellen als we er waren. zo gezegd zo gedaan, daarna gedoucht gegeten in de Prairi en weer terug gefietst. koffie gedronken met de bewoners alles heel gezellig.

Al met al een gezellige dag, goede gelopen, morgen gaan we naar Maaseik naar de zusters van de Liefde,en slapen we voor het eerst in 'n klooster, ook gaan we de Belgische grens over maar we zijn de volgende dag weer terug hoor.

Gr. Nanda en Leo

1. Eric en Wil:
    Hallo Leo en Nanda.
    Ontzettend leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Zo lopen we beetje met jullie mee,maar wel vanuit een luie stoel.
    Wat die regen betreft stuur die maar gauw naar ons,
    hier valt geen druppel.
    Heel veel wandel plezier verder.
    Groetjes Eric en Wil.
  2. Dory:
    15 mei 2011
    Hoi Nanda en Leo, wat lopen jullie toch geweldig. Wij doen het ook bijna geweldig, eigenlijk doet aldoor één helft het geweldig, dus kwamen we vandaag weer uit op een gelijk spel, tennis uitslag 2-2. Op naar de volgende week, gr. Dory en de andere tennis meiden
  3. Christa en Andre:
    Hallo Leo en Nanda,
    Wij verbazen ons erover hoe snel het gaat, hoe ver julli al zijnin zo'n 14 dagen. Wat zal dit voor jullie zelf ook een leuk dagboek zijn om later nog een door te lezen. Veel plezier in het volgende land van jullie reis.
    Groetjes, Christa en Andre
  4. bep en dik keizer:
    Hallo Nanda en Leo,
    Wat leuk dat jullie weer een 'oud' Santiago-ganger ontmoet hebben, altijd leuk om zijn ervaring te horen.
    Fijn dat de blonde boer in Knegsel jullie zo verwend heeft!! hadden we niet verwacht, zo zie je maar weer..
    Voor de komende nacht ziet het er ook goed uit, slapen bij de Zusters van Liefde!! Leo, wat zal je verwend worden :-) !!!

groetjes,
    bep en dik
  5. Hans en Wil Weijers:
    Hoi Leo en Nanda
    Nou ik heb de link via Frans en Marion gekregen
    en het is geweldig om te lezen hoe het jullie
    vergaat.Petje af hoor en veel succes!!

Groetjes Hans en Wil
  6. Marian:
    16 mei 2011
    Hallo Nanda en Leo, na even de tussenliggende dagen gelezen te hebben begin ik te begrijpen dat jullie route beslist niet vast legt. Door die slaapafspraken te maken, en soms geen reaktie te krijgen, moeten jullie wel inproviseren. Maar dit maakt het wel weer verrassend allemaal. Als ik de dagelijkse verslagen lees, is het wel duidelijk dat jullie goed op weg zijn. En ook weer leuke mensen ontmoeten,iedere dag is er weer een nieuwe uitdaging. Wel jammer van die blaren, die rotschoenen ook, heb je er zolang mee getraind en dan verwacht je toch niet dat nieuwe zolen dit effect hebben. Maar je gaat het redden hoor, en als je blarenpleisters op zijn en je ze niet meer kan kopen, laat je het maar weten dan stuur ik ze op, wel even een adres meeleveren dan.
    Veel succes en ik blijf jullie volgen, groetjes Marian.