zaterdag 21 mei Maastricht

21 mei 2011 - Maastricht, Nederland

Hallo Luitjes,

Na een gezellige avond met een interresante film over Maastricht, om half 11 naar bed, in de Beyart zijn geen 2 pers. kamers dus ieder apart. Om kwart over 8 ontbijt samen met tante Cor, toen op zoek naar een outdoor winkel, op internet gevonden, dus op weg, advies gevraagd, oorzaak blaren verzolen schoenen, voor mijn type schoenen is het verzolen geeft vaak een andere stand. en dus blaren.

Uiteindelijk nieuwe schoenen gekocht, zelfde merk zelfde type want dat zijn de breedste, en die heb ik nodig. wel een hele leuke verkoper, hij heeft mijn blaren ingetaped, kan 4 dagen blijven zitten, en hebben zo de tijd om echt te genezen. M'n nieuwe schoenen zitten lekker, maar de rest van de dag toch m'n slippers aan gehad.

Daarna waren Ger en Carole in Maastircht aangekomen, hebben we koffie gedronken in de Beyart, en was voor ons het etenstijd, hoera hoera hoera zuurkool stamp, Leo vond dit minder, maar heeft netjes z'n bord leeg gegeten.

Toen met Ger en Carole Maastircht in, lekker terrasje gepakt, daarna gingen ze naar hun hotel en wij zijn naar de Kapel van Sterre der zee, daar werd een toneelstuk opgevoerd over de Heiligdomsvaart een feest in Maastricht dat een maal in de 7 jaar gevierd wordt, en dit is zo'n jaar. Om half 8 koffie gedronken, met de zusters en een dia show van onze foto's gegeven.

Al met al een gezellige dag, morgen eerst de mis met de perlgrimszege en dan na de koffie, op weg naar Visé, en begint volgens mij het echte werk, al hoewel we hebben nog een hotelbon voor Luik dus dat is het eindpunt voor Maandag.

Onze dongel werkt niet in het buitenland dus als we geen draadloos internet kunnen vinden, moeten jullie op de volgende dongel wachten tot we weer kunnen contacten.

Tassers veel sucses met de 10 engelse mijl, en tennisdames zet hem op.

groetjes Nanda en Leo

1. Frans en Karin:
    21 mei 2011
    Hey Leo en Nanda.
    Ja over de Belgisch kasseien dat is het echte werk.
    We lezen elke dag jullie verslag en hopen dat er dan ook snel een werkende dongel gevonden wordt.
    Veel suc6 en we hopen dat de blaren in Nederland achter blijven.
    Groetjes Frans en Karin
  2. Agaath:
    22 mei 2011
    Ja bid voor ons maar een extra weesgegroetje dan gaat de winst misschien ook naar ons .
    In ieder geval we gaan natuurlijk ons best doen groetjes
  3. Harry Mieke:
    Hoi Leo Nanda,
    Dat is effe balen,van je schoenen.
    En nog blaren ook.
    Hopen dat het snel weer beter gaat.
    Jullie zijn al een behoorlijk eind op weg.
    Leuk om het zo allemaal te volgen.
    Voor de rest alles rustig in Lut.
    Wandelse.

Groetjes van ons.
    Mieke.
  4. Nico en Mieke:
    Hallo Leo en Nanda,
    We volgen jullie al een poos en nu maar eens een reactie. Sterkte met de blaren en hopen maar dat ze je verder op de tocht blijven bespaard. Nu Belgie in en weer vele nieuwe ervaringen gaan beleven. Het gaat fantastisch en houden zo. Veel respect, groeten en succes toegewenst. We blijven jullie volgen.
  5. cees dubbeld:
    Hallo Nanda en Leo,
    Mooi om te lezen dat het goed gaat met de reis.
    De 10 EM is zeer succesvol verlopen. Heel veel deelnemers, goede sfeer, goede looptemperatuur (een klein buitje) en een fris windje.
    We blijven jullie volgen.
    Groet,
    Cees en Agnes
  6. Agaath:
    22 mei 2011
    hee bedankt voor het bidden het heeft geholpen hoor je heb natuurlijk onwijs lang op je knieen gelegen om heel de rozekrans te doen ,
    Maar het heeft geholpen 3-1gewonnen aanwezig om 13.30 en om 15.30 pas de baan op
    waren om 22.00uur thuis een borrel gedronken dus dat was weer een flinke zondag XXXvan ons meiden
  7. Carole en Ger:
    22 mei 2011
    Nou het weekend alweer voorbij, was erg gezellig en blij dat we jullie het land hebben kunnen uitzwaaien. Nanda, hoop dat je je schoenen vandaag hebt kunnen inlopen en de blaren snel verdwijnen. Geniet morgen van jullie hotel en dan op naar het primitievere werk.

groetjes Carole en Ger